My Followers

Friday 4 October 2013

GADIS BIASA??

Bismillahirrahmanirrahim,
Allah humma solli a'la saiyidina muhammad wa a'la aali saiyidina muhammad...

Assalamualaikum …
Gadis biasa???
hmmm cuma gadis biasa dan BUKAN GADIS SEMASA,,what's means???
ok meh farah nak habaq mai,,heee~~~ sebab apa farah kata farah hanya gadis biasa???
Yaaa sebab tuu laa realitinyaaa,,farah bukan gadis yang jenis up to date dgn fashion , peqangai,gadget,
media sosial or apa2 ja laaaa..
Dari segi fashion,Farah hanya pakai apa yang ada.At least ianya menutup aurat,haaa itu yg PENTING..
that's me yang sekarang nie laaa..

dulu???
mybe pernah mencuba utk jadi gadis semasa,,penat! penat ! dan penat untuk jadi gadis semasa,kita akan mudah terbinasa,,,hati-hati bila anda nak jadi gadis semasa,,
lastly...
JADILAH GADIS BIASA YANG TERPELIHARA,JANGAN JADI GADIS SEMASA YANG TERDEDAH DAN
TERBINASA..

                          ok ...fikirkan ..
---------------------

Aku, hanya gadis biasa
Tidak punya apa-apa
Masih bertatih mencari
redha
Masih mentafsir erti
bahagia
Aku tidak pandai bergaya
Tidak cantik pada rupa
Lebih selesa hidup dalam
bersederhana
Mungkin, seorang yang
mudah mesra
Tidak peduli apa kata
orang padanya
Aku hidup bukan untuk
membuat orang suka
Aku hanya ingin mencari redha Allah
Jika aku hanyut dibuai arus
dunia
hulurkanlah tangan
memimpin aku ke syurga
Kerna aku gadis biasa
Tidak mungkin menjadi
begitu sempurna :)

No comments:

Post a Comment