My Followers

Thursday, 5 September 2013

AYAT SMS CINTA

15.Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan? 

16.Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu! 

17.Cintaku bukan ibarat kertas!.. 
Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala 
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu!.. 

18.Jika mencintaimu satu kesalahan!biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demi mu!!.. 

19.Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu.Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku 

20.Aku tak dapat hidup tanpamu!.. 
kerana kaulah nyawaku!! 

21.Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi! 

22.Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. 
Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhirku. 

23.Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, 
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, 
Air mata kerana kekasih 1penyesalan, 
Air mata kerana Allah 1 keberkatan. 
24.Apa perasaan u pada I?
BENCI? – Abaikan saja sms ni.
KAWAN? – Balas balik sms ni.
RINDU? – Sekali missed call.
SAYANG? – 3 X missed call.
CINTA? – Terus call I la…..
- See more at: http://anak-satria.blogspot.com/2012/09/ayat-sms-cinta.html#sthash.3o1bpHI5.dpuf








1) I nak belanja u gula-gula HACKS..faham tak ertinya?
    H- Hanya
    A- Aku
    C- Cinta
    K- Kau
    S -Seorang
2) Hello..U ada plaster tak?? I luka teruk sebab jatuh cinta pada U!
                                 
3) Luahan Cinta Ibarat Kentut, ditahan sakit, dilepas malu, dah keluar..fuhhh! Lega!!!
                                        
4) Hello..Aku pencuri! dan aku di sini nak curi hati kau!!!
                                 
5) Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, Air mata kerana kekasih 1penyesalan, Air mata kerana Allah 1 keberkatan.
                           
6) Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu… Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku.
                                
7) Aku tak dapat hidup tanpamu… kerana kaulah nyawaku.. 
                                 
8) “TeMaN IsTiMeWaMu
BuKaN Yg SeLaLu
Di DePaN MaTa,
Yg SeNtIaSa Di SiSi

TeTaPi… DiA Yg
SetIa DiHaTi DaN… .
DiIgAtI DlM SeTiAp
Bisikan DoA… “ 

                                
9) Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi! 

10) KaLau BaCa Awk
SuKa SaYa
KaLau PaDam Awk
RINDU SaYA

                                              
 KaLau balas AwK
CINTA SaYa
KLau X BuAt ApE2
AwK mILiK SaYa

So aPe aWk Nak
BuaT SkraNG??


11)  Sy blh terima
kopi
takde
susu…

Malam
tanpa
lampu..

Roti
tanpa
madu..

Burger
takde
keju..

Tapi..sy tak leh
terima kalau..

SUNYI
takde SMS dr
U..




12) Apakah kasih sayang perlu diucapkan?
Tidak perlu. Lalu kukirim SMS ini padamu,

kerna cintaku xkan blh ditaksir dgn kata2..

13) Tuhan memberikan rasa cinta dalam diriku, dan aku memberikannya padamu. Tolong jangan diberikan lagi pada orang lain.

14) Aku mahu kau tahu aku menyintaimu setulus hati..bukan hipokrit!!bukan cinta palsu..bukan ada kepentingan!.
Ini adalah cinta tanpa syarat!.
Aku begitu menyintaimu!..

15) Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan?

16) Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu!

17) Cintaku bukan ibarat kertas!..
Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu!..

18) Jika mencintaimu satu kesalahan! biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demi mu!!.. 



19)  Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu..


20 bila jauh,
saya rindu sangat2

bila awak tak sms,
saya setia menunggu

bila awak diam,
saya mulai bimbang

kerana saya takut…
takut…
awak lupakan saya… .

21) Ingatkan sy
supaya ingatkn
awk supaya x
lupakan sy

klu awk lupa,
sy ingatkn awk
supaya ingatkan
sy utk ingatkan

awk supaya awk
x lupakan sy


22) Sahabat umpama
KOMPUTER.
awk ENTER dlm
hidup saya, saya

SAVE awk dihati,
awk FORMAT
segala masalah
saya & krn itulah

tak mungkin
saya DELETE
awk dr MEMORY
saya….


23) sebanyak mana awak
‘RINDU’ saya

lebih banyak saya
‘MERINDUI’ awak

tapi sebanyak mana awak
‘MELUPAKAN’ saya

tak sedikit pun saya
MELUPAKAN’ awak..

 


 

15.Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan? 

16.Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu! 

17.Cintaku bukan ibarat kertas!.. 
Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala 
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu!.. 

18.Jika mencintaimu satu kesalahan!biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demi mu!!.. 

19.Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu.Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku 

20.Aku tak dapat hidup tanpamu!.. 
kerana kaulah nyawaku!! 

21.Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi! 

22.Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. 
Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhirku. 

23.Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, 
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, 
Air mata kerana kekasih 1penyesalan, 
Air mata kerana Allah 1 keberkatan. 
24.Apa perasaan u pada I?
BENCI? – Abaikan saja sms ni.
KAWAN? – Balas balik sms ni.
RINDU? – Sekali missed call.
SAYANG? – 3 X missed call.
CINTA? – Terus call I la…..
- See more at: http://anak-satria.blogspot.com/2012/09/ayat-sms-cinta.html#sthash.3o1bpHI5.dpuf
15.Cinta akan hilang jika diambil org. Cinta akan mati jika digenggam rapi. Bagaimana harusku memegangmu? Apa perluku meneruskan atau melepaskan? 

16.Betapa indah pun perkataan, tak boleh sama utk menyatakan cintaku padamu! 

17.Cintaku bukan ibarat kertas!.. 
Cintaku adalah bara yg sentiasa menyala 
dan semakin marak ditiup kerinduan padamu!.. 

18.Jika mencintaimu satu kesalahan!biar aku bersalah. Cintaku padamu sangat kuat dan akan kuperjuangkan hidup ini demi mu!!.. 

19.Cinta kita banyak ranjau. Tapi percayalah ia tidak sedikit pun mengurangkan cintaku padamu.Kau adalah insan teristimewa dalam hidupku 

20.Aku tak dapat hidup tanpamu!.. 
kerana kaulah nyawaku!! 

21.Jika cinta itu dicukai..aku lah pembayar cukai paling tinggi! 

22.Mencintaimu adalah perkara terindah yg pernah berlaku dalam hidupku. 
Mana mungkin aku melupakanmu seumur hidupku. Kaulah kekasihku yg pertama dan terakhirku. 

23.Air mata kerana sahabat 1 pengorbanan, 
Air mata kerana ibu bapa 1penghormatan, 
Air mata kerana kekasih 1penyesalan, 
Air mata kerana Allah 1 keberkatan. 
24.Apa perasaan u pada I?
BENCI? – Abaikan saja sms ni.
KAWAN? – Balas balik sms ni.
RINDU? – Sekali missed call.
SAYANG? – 3 X missed call.
CINTA? – Terus call I la…..
- See more at: http://anak-satria.blogspot.com/2012/09/ayat-sms-cinta.html#sthash.3o1bpHI5.dpuf